Informacije za korisnike
Osnovne informacije, saveti...
Zdravstvenik
Preuzmite najnoviji broj časopisa Zdravstvenog centra Valjevo
Pitanja građana
Postavite pitanje putem online formulara...
Republički fond za zdravstveno osiguranje obezbedio je zaštitnika osiguranika. Osoba koja se bavi pravima pacijenata smeštena je u prostoriji pored laboratorije( prvi sprat polikliničkog dela), od ponedeljka do petka od 7.30h do 15.30h.
Kontak telefon je 014/295-120 ili 064/8522725
Pacijenti koji smatraju da je povređeno ili ugroženo njihovo zakonom garantovano pravo, mogu se obratiti pismenim putem Zaštitniku prava pacijenata.
Zaštitnik je nadležan za davanje pravnih saveta, rešavanje eventualnih nesporazuma i ocenu osnovanosti podnetog prigovora u roku od 5 dana.
Nezadovoljan pacijent može se obratiti pismenim putem i Ministarstvu zdravlja, Nemanjina 22-26, 11000 Beograd.
Preuzmite obrazac za podnošenje prigovora (44KB-PDF)
Napomene :
- anonimni prigovori se ne evidentiraju
- prigovor podnosi pacijent ili član njegove uže porodice
- odgovor se dostavlja podnosiocu prigovora u roku od 5 dana
- prigovor i odgovor kucaju se u dva primerka
- predmet prigovora, tj. razlog za njegovo podnošenje, mora biti preciziran u pogledu vrste, vremena, mesta i lica na koje se prigovor odnosi
- zaštitnik pacijentovih prava odgovor daje kao: pravni savet, mišljenje ili obaveštenje o suštini i obimu konkretnog pacijentovog prava
- ako je zaštitnik svojim posredovanjem ispravio konstatovanu grešku ili propust, time sprečio štetne posledice ili ugrožavanje prava pacijenta – to se konstatuje u odgovoru na prigovor.
- pacijent nezadovoljan odgovorom na prigovor, može se obratiti Ministarstvu zdravlja Republike Srbije.
2. decembar 2019.
Poslovni kodeks - (preuzmite PDF)
29. oktobar 2019.
Obaveštenje o državnom prazniku, 11. novembar praznuje se neradno - (preuzmite PDF)
15. novembar 2019.
"Unapređenje zdravstvene zaštite osoba sa invaliditetom"
detaljnije
6. novembar 2019.
"Značaj emocionalne i socijalne inteligencije u komunikaciji medicinske sestre sa pacijentom"
detaljnije
___________________________
Zdravstveni turizam
Efikasno i povoljno obavite neophodne preglede i uživajte u odmoru...