Prev Next

ZC Valjevo

Valjevska bolnica

Regionalna opšta bolnica Valjevo je savremena medicinska ustanova, koja radi u sastavu Zdravstvenog centra Valjevo i pruža usluge građanima Kolubarskog okruga sa oko 200.000 stanovnika...

 

Detaljnije

ZC Valjevo

Dijagnostika

U Bolnici Valjevo se pruža najveći broj dijagnostičkih usluga, opremljena je magnetnom rezonancom od 1,5 Tesla, multislajsnim skenerom, digitalnim rentgenima, kolor-dopler ultrazvučnim aparatima...

 

Detaljnije

ZC Valjevo

Hirurgija

Valjevska bolnica ima osam operacionih sala u Operacionom bloku, dve hirurške sale za hitna stanja u Urgentnom centru i jednu salu za „carske rezove“ na Odeljenju ginekologije i akušerstva....

 

Detaljnije

ZC Valjevo

Projekti

U okviru projekta Ministarstva zdravlja "Razvoj zdravstva Srbije", finansiranog kreditom Svetske banke završena je, samodoprinosom građana Valjeva započeta, izgradnja objekta od 4000kvm...

 

Detaljnije

ZC Valjevo

Edukacije

Isproban recept razvoja jedne ustanove svakako je timski rad i stalna edukacija. Edukativni centar raspolaže bibliotekom, računarskim i internet-centrom i tehnički opremljenom salom...

 

Detaljnije

ZC Valjevo

Istorijat

Daleke 1867. godine tadašnji okružni fizikus (lekar) i viđeni građani odlučili su da posle više pokušaja oforme bolnicu. Uz podršku Ministarstva unutrašnjih dela Kneževine Srbije i okružnog Načelstva...

 

Detaljnije

ZC
Informacije za korisnike
Osnovne informacije, saveti...

ZC
Zdravstvenik
Preuzmite najnoviji broj časopisa Zdravstvenog centra Valjevo

ZC
Pitanja građana
Postavite pitanje putem online formulara...

Prava pacijenata

Republički fond za zdravstveno osiguranje obezbedio je zaštitnika osiguranika. Osoba koja se bavi pravima pacijenata smeštena je u prostoriji pored laboratorije( prvi sprat polikliničkog dela), od ponedeljka do petka od 7.30h do 15.30h.

Kontak telefon je 014/295-120 ili 064/8522725

Pacijenti koji smatraju da je povređeno ili ugroženo njihovo zakonom garantovano pravo, mogu se obratiti pismenim putem Zaštitniku prava pacijenata.

Zaštitnik je nadležan za davanje pravnih saveta, rešavanje eventualnih nesporazuma i ocenu osnovanosti podnetog prigovora u roku od 5 dana.

Nezadovoljan pacijent može se obratiti pismenim putem i Ministarstvu zdravlja, Nemanjina 22-26, 11000 Beograd.

Preuzmite obrazac za podnošenje prigovora (44KB-PDF)

Napomene :

- anonimni prigovori se ne evidentiraju
- prigovor podnosi pacijent ili član njegove uže porodice
- odgovor se dostavlja podnosiocu prigovora u roku od 5 dana
- prigovor i odgovor kucaju se u dva primerka
- predmet prigovora, tj. razlog za njegovo podnošenje, mora biti preciziran u pogledu vrste, vremena, mesta i lica na koje se prigovor odnosi
- zaštitnik pacijentovih prava odgovor daje kao: pravni savet, mišljenje ili obaveštenje o suštini i obimu konkretnog pacijentovog prava
- ako je zaštitnik svojim posredovanjem ispravio konstatovanu grešku ili propust, time sprečio štetne posledice ili ugrožavanje prava pacijenta – to se konstatuje u odgovoru na prigovor.
- pacijent nezadovoljan odgovorom na prigovor, može se obratiti Ministarstvu zdravlja Republike Srbije.

EVROPSKA POVELJA O PRAVIMA PACIJENENATA

 

Obaveštenja za zaposlene

28. jun 2017.
Nalog
detaljnije

10. april 2017.
Naredba
detaljnije

20. mart 2017.
Neradni dani za praznike
detaljnije

16. mart 2017.
Obaveštenje o isplati zarada
detaljnije

10. mart 2017.
Procena zadovoljstva zaposlenih u Opštoj bolnici Valjevo - 2016. godina
detaljnije

1. mart 2017.
Obaveštenje o isplati zarada
detaljnije

13. februar 2017.
Lice zaduženo za vođenje evidencije o obaveznim zdravstvenim pregledima
detaljnije



ZC Valjevo

Edukativni centar

22. maj 2017.
Novi pristupi dijagnostici i lečenju multiple skleroze
detaljnije



 


ZC

ZC

ZC


ZC